torsdag 21. mai 2015

Hortensia...










 HORTENSIA er en av mine absolutte yndlingsblomster, den er utrolig vakker. Her er den første jeg har kjøpt i år, den har stått ved inngangsdøren og ønsket velkommen. Nå skal jeg plante den i en større potte, faren for frost er vel over nå skulle jeg tro.. Jeg har erfart at den ikke er så glad i regn, da vil den gjerne komme under tak.




Ble glad da denne hortensiaen fra i fjor har klart seg og begynner å spire, er ikke alltid det går bra.




Dette er Annabelle, den er utrolig flott, får hvite blomster som etterhvert går over i grønnsjatteringer. Den vokser seg til en stor busk med årene og blomstrer lenge.




Det har vært endel regn i det siste, vakkert når regndråpene legger seg på bladene til marikåpen.




Til slutt en hvit liten yndlingsblomst, denne forgelmmegei har jeg tatt med meg fra skogen og plantet i hagen.
Take care!


Klem Ida


5 kommentarer :

  1. White hortensias are my favorites!!! Wonderful!!!
    Happy days and all my best
    Elisabeth

    SvarSlett
  2. White hortensias are my favorites!!! Wonderful!!!
    Happy days and all my best
    Elisabeth

    SvarSlett
  3. Hello Elisabeth, so nice to hear from you and discover your blog!
    Love Ida

    SvarSlett
  4. Very great post. I simply stumbled upon your blog and wanted to say that I have really enjoyed browsing your weblog posts. After all I’ll be subscribing on your feed and I am hoping you write again very soon!

    SvarSlett
  5. Thank you so much for your words, I really appreciate it!
    Greetings Ida

    SvarSlett