fredag 1. mai 2015

Luking etc...





Perleblomster..., de er så vakre. Herlig at det begynner å komme litt farger i bedene. Blåfargen er virkelig nydelig. Tulipanene begynner å vise seg fram også, mye å glede seg til framover.






Ett bilde til, her med mine hagestøvler, noen slitte Hunter som jeg er veldig glad i!









Pelargoniene får luftet seg i finværet...






Min hagenotatbok med masse tips og ideer. Lurt å notere planer og ideer, selvom man tror man husker det til neste år. Jeg pleier iallefall å glemme navn på planter, hvor jeg ville ha den etc.


  Masse hilsner Ida.






2 kommentarer :

  1. Hej Ida, hvor hyggeligt at du kiggede forbi hos mig, og tak for din kommentar. Jeg kan ikke se om du er nybegynder i haven. Men dejligt at du har fået lyst til at blogge om din have. God vind, og sol på din vej.
    Henrik

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Henrik, så hyggelig med din kommentar og at du vil følge meg. Jeg har veldig glede av å holde på med hagearbeid, men du har nok mer erfaring enn meg.. Masse lykke til til dere, følger deg med spenning!

      Ida

      Slett