fredag 15. mai 2015

Snart ferdig...




Hei igjen! Har kost meg med siste del på Skappel-genseren min, og nå er den snart ferdig..
Vel, montering er jo ikke direkte morsomt, men godt å bli ferdig, det er alltid spennende og forhåpentlig tilfredsstillende.






Har noen bøker jeg gjerne vil anbefale. De er skrevet av Isabella Smith. Den første heter "Blomster og buketter", her får man tips til binding av buketter, men også hvordan dyrke blomster og planlegge bed bl.a.  Den andre heter "Isabellas store bok om kjøkkenhagen". Fine plantegninger og nydelige bilder.

Ønsker dere gode dager, fin 17.mai til dere alle!



Klem Ida.





2 kommentarer :

  1. Takk for hyggelig hilsen på bloggen min, det var hyggelig at du fant veien. Velkommen som blogger, det er alltid hyggelig med nye bekjentskaper. Spesielt innen hage, der trenger jeg virkelig inspirasjon! :)

    Anbefaler deg gjerne å prøve linolje, men da bør du beregne litt ekstra tid til maleprosjektet enn med vanlig maling. :)

    SvarSlett
  2. Hyggelig å høre fra deg Maria. Har alltid ønsket meg et gammelt hus med stor hage, men er veldig fornøyd med huset vårt nå. Legger meg til som følger hos deg, så kan jeg følge med i ditt gamle hus!
    Ha en fin dag i morgen.

    Klem Ida.

    SvarSlett