tirsdag 5. mai 2015

Sommerglimt...


... i dag har det vært en regnværsdag, så jeg tenkte at det passet med noen bilder fra sommeren.




Erteblomstene blomstret villig, det er en av mine favoritter i hagen, sår dem hvert år.




Louise Odier var den første rosen jeg plantet i den nye hagen, den kommer med et flor av blomster, er virkelig vakker.




Pionen Duchesse de Nemours plantet jeg for noen år siden, veldig glad for den!





Hvert år har vi vært noen dager i Bohuslen, det er vakkert ute ved havet. Bildet er fra en tur vi gikk ved noen gamle gårder, kaprifolen var nydelig.
Håper du fikk et lite "sommerpiff " av bildene.
Jeg har hatt en FANTASTISK DAG, håper du har hatt det fint også!


                                                             
                                                                              Klem Ida.


2 kommentarer :

  1. Bilder fra sommeren hjelper på for å få en fantastisk dag.
    Enten bildene bare ligger gjemt inni hodet, eller om de er reelle.
    Ha en fin dag i dag også :-)

    SvarSlett
  2. Det er sant Martin, ha en flott dag, sola skinner nå iallefall!
    Mange hilsner Ida.

    SvarSlett