mandag 25. mai 2015

Tulipaner.












Disse tulipanene har jeg på forsiden av huset, de er snart på hell.. Synes de er så vakre. Har flere sorter i hagen ellers. Det har ikke vært så mye sol i det siste, så det tar litt tid før alle blomstrer.
Håper på litt mer sol og varme framover, det hadde ikke gjordt noe.. Vi var på sykkeltur i lett regnvær i går, fint det også. Syrinene er i fullt flor rundt omkring, er en nytelse i blomstringstiden de også.

Ønsker dere enn fortsatt fin uke!


Klem Ida


9 kommentarer :

  1. Hi Ida! Your tulips are so lovely and I love how ruffly they are. Thank you so much for your comment so I could find you.

    SvarSlett
  2. Hello June, thank you for your nice comment, and for finding the way to my blog.
    Love Ida

    SvarSlett
  3. Hei Ida! Tusen takk for koselig hilsen inne hos meg:-) Tulipaner blir jeg mer og mer glad i og til høsten skal det sikkert settes flere løk! Nå er vi inne i en herlig tid og jeg ønsker deg fine hagedager videre:-)
    Hagehilsen fra Berit

    SvarSlett
  4. Hei Ida! Tusen takk for koselig hilsen inne hos meg:-) Tulipaner blir jeg mer og mer glad i og til høsten skal det sikkert settes flere løk! Nå er vi inne i en herlig tid og jeg ønsker deg fine hagedager videre:-)
    Hagehilsen fra Berit

    SvarSlett
  5. Hei Berit, så hyggelig å høre fra deg! Ja, det er en herlig tid nå, man må nyte hver en dag!
    Klem Ida

    SvarSlett
  6. Fantastic white tulips. Love their shape! Very interesting!
    Have a happy happy time
    Elisabeth

    SvarSlett
  7. Hello Elisabeth, thank you, so nice to hear from you. Yes, tulips are beautiful, all the different colours and shapes they present.
    Ida

    SvarSlett
  8. I am extremely impressed along with your writing abilities, Thanks for this great share.

    SvarSlett