søndag 25. oktober 2015

Orkide kjærlighet.











Hei igjen dere! Som det vises her er jeg glad i orkideer, utrolig vakre er de. Den hvite på bildet her har blomstret lenge. Jeg har mange orkideer, men mange trenger å pottes om... De bør pottes om når røttene begynner å vokse utenfor potten. Alle døde røtter skal fjernes, og gamle, døde skudd kuttes vekk. Plantes om i en ny potte med den eldste plantedelen inntil pottekanten.

Jeg har i det siste lest boken til Linda Olsson;" Din godhet". Det er en vakker, hjerteskjærende historie vel verd å få med seg. Alle hennes bøker er utrolig fine.

Strikker skjerf i nydelig blå farge mens jeg pleier min forkjølelse...
God søndag og fin uke til dere.

Ida

2 kommentarer :

  1. These are beautiful flowers these orchids, and difficult to let them bloom!

    Regards Janny
    Paper Roses

    SvarSlett