tirsdag 13. oktober 2015

Velkommen...









...inn! Jeg fikk lyst til å ta noen bilder fra gangen. Det er hyggelig å pynte litt her også, blomster fra hagen pynter opp fremdeles.
Det har vært strålende solskinn her i dag, en virkelig fin høstdag.
Nå er det hyggelig å kose seg inne om kveldene og brenne stearinlys og strikke. Jeg prøver også å lære meg å hekle, det er ikke enkelt, men jeg gir ikke opp enda... Hi, hi, ønsk meg lykke til!
Jeg drømmer om å en gang å kunne hekle et oldemorsteppe...


Ha en fin kveld! Ida

2 kommentarer :

  1. Nå er det nydelige høstdager med solskinn og flotte farger .
    Frosten har kommet , men noe står fortsatt fint i hagen .
    Kjekt med strikketøy i koselig stearinlys om kveldene .
    Hekling ja .... Dette kommer du til å klare !!! Masse lykke til !
    Jeg har ikke heklet noe særlig ,men i sommer har jeg faktisk klart å hekle og sy Dalekjolen til 4 barnebarn .. Og da dattera mi som er mamma til to av de også ønsket seg kjolen ...ja da var det bare å sette i gang !! Jeg er faktisk kjempestolt av å ha fått det til ! Ble ferdig slik at de kunne ha de med på høstferien til Portugal . Hadde aldri trodd jeg skulle få det til !! Øvelse gjør mester ....
    Jeg er i gang med nytt hekletøy og koser meg .
    God helg !!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Så dyktig du er, Anne! Ja, jeg skal få det til.., hvis jeg er tålmodig nok!
      Klem

      Slett