lørdag 14. november 2015

Roses for Paris



Roser til minne om ofrene i Paris 13-11-2015.



Morgenkaffe i favorittkoppen fra Greengate...



Morgenen for noen dager siden da jeg tok disse bildene var det strålende sol. En nydelig morgen.



I dag er en trist dag, jeg er sjokkert og lei meg for at så mange uskyldige mennesker er blitt drept hensynsløst og helt uten grunn. Jeg har mitt hjerte i Paris, byen jeg elsker så høyt og har bodd i for mange år siden. Denne ondskapen må ta slutt.
Disse vakre rosene har jeg fått av mamma da hun var på besøk hos oss, de står fremdeles fint.

Vær snille med hverandre, ha litt mer medfølelse i din hverdag.


Stor klem, Ida


2 kommentarer :

  1. Vilket vackert och viktigt inlägg!
    Tack för titten hos mig :) och så kunde jag hitta till dig.
    Ha det Gott!

    SvarSlett
  2. Very true words Ida!!! I think the best way to defeat evil is to LoVe & Live life to the full. giving no time to the haters.
    Anna xx

    SvarSlett