søndag 3. januar 2016

Godt Nytt År!





Ett riktig Godt Nytt År ønsker jeg dere alle!
Tiden flyr som kjent av gårde, og nå er vi inne i januar 2016!!  
I dag har det snødd her, vakkert å se på snøfnuggene som daler ned utenfor vinduene...

Takk til dere som er innom bloggen min, og til mine følgere. 
Det er gøy å blogge, det vil jeg fortsette med.  Takk til de vakre og inspirerende bloggene jeg følger og er innom, så mye inspirasjon å få av dere!
Håper 2016 blir et godt år for dere, og at de dører åpnes som dere håper på eller kanskje ikke vet om...

Jeg gleder meg til et nytt år med blogging!

Stor klem,
Ida.




2 kommentarer :

  1. Thanksfor thelovely comments you left ♥
    Have a Happy New Year!

    SvarSlett
  2. Happy New Year, Ida! Wishing you all the best for 2016. Your blog is so lovely I'm looking forward to your next blogging year.
    Anna xx

    SvarSlett