søndag 13. mars 2016

Noe å glede seg over

Dette innlegget blir litt annerledes...
Har pc problemer, så denne gangen skriver
jeg innlegg på iPad, og må bruke gamle bilder.

Fikk ideen om å skrive om og vise noen bilder av ting 
som gir glede i hverdagen.
Ble stort sett bilder fra uteliv og natur denne gang.

Blomster fra hagen, og blomster inne.
Blå himmel en sommerdag.
Trærne skal vi ta vare på,
det lille treet på bildet vokser på en øy
på Helgelandskysten, knipset i 
Også bilde fra Legoland hvor jeg tok bilder av
miniatyrhagene der som jeg ble veldig imponert over,
og som også ga meg ideer til min egen hage.
Bilde fra skogen.
Marikåpe med duggdråper om morgenen..

Det var noen bilder jeg fant som jeg valgte ut til 
innlegget, så får det bare være med 
layouten denne gang...

Ønsker dere en fin uke,
hvilke gleder har du?

Klem, Ida



1 kommentar :

  1. Sikke nogle dejlige billeder. Ja hvor man længes efter forår/vår. Her går jeg og nyder alle de fine små skud roserne sætter og alle de små forårsblomster der pibler frem op af jorden
    Kh Marianne

    SvarSlett