fredag 8. april 2016

Mitt nye Rosmarintre...



Her er mitt nye Rosmarintre som jeg kjøpte for noen dager siden..



Har vært på leting etter et slikt tre, og ble så glad da jeg fant det på Plantebørsen.


 Enn så lenge står det selvfølgelig inne, men det kan vel flytte litt UT snart
når det blir varmere..., sammen med den fine eplekassa som fungerer som bord inne nå.


Veldig fornøyd med det og glad for at jeg fant det! 
Er glad i små trær og oppstammede blomster!

Nå er det fredag igjen og helg! 
Ønsker dere alle strålende dager!

Til slutt et lite visdomsord;

"Jeg sa aldri at det var enkelt,
jeg sa at det var verdt det."
Mae West


Klem Ida



2 kommentarer :

  1. Ida, your Rosemarie tree is beautiful & practical, I soooo love Rosemarie with chicken & potatoes.
    Anna xx

    SvarSlett
  2. God aften Ida
    Hvor er det fint dit nye træ . Elsker krydderiet, så det er både smukt og praktisk .
    Dejlig aften til dig
    Kh Marianne

    SvarSlett