onsdag 27. april 2016

Pyntekorg/cosmos




 




I dag blir det et lite innlegg om Pyntekorg/Cosmos. Det er virkelig en av mine favoritt-
blomster, og jeg sår dem hvert år. Har kjøpt nye frøposer i år, da jeg ikke har "egne" frø
igjen. 

Jeg pleier å ta frø fra blomstene jeg har, og det er spennende å se hvordan blomstene da 
blir. På det øverste bildet kan dere se at blomstene er fyllte, det er fra frø jeg har tatt fra mor-
planten, og den ble så annerledes, så vakre de ble! Bildene er ikke noe gode, men det var de jeg fant.
Bilde nr. 2 er sådd med frø jeg har kjøpt.

Det er virkelig gøy å så med "egne" frø fra mange slags blomstertyper, 
håper dette var til litt inspirasjon!

Her skinner sola, håper den gjør det hos deg også!


Klem Ida


1 kommentar :

  1. Hej Ida
    Hvor er de fine , dine nye blomster. Glæder mig til at se billeder af dem , når de står i fuld flor
    Dejlig aften til dig
    Kh Marianne

    SvarSlett