søndag 17. april 2016

Søndag







Hei, håper det står bra til med dere! Det har vært kaldt i det siste, og jeg har vært 
endel inne pga forkjølelse. Har da kost meg med "hageliv" inne, hageblader, kaffe og planlegging 
 av hva jeg skal gjøre i hagen. Hageliv inne er absolutt ikke så verst!





I går var min søster og jeg på hagemessen. Masse fint å se og rikelig med anledning til å 
drømme seg bort i de fine hageanleggene...

Nå letter været ute, skal ut i hagen. Masse som venter der!
Fortsatt fin søndag til dere.


Ida

5 kommentarer :

  1. Heter det ikke at "planlegging er halve jobben". :)

    SvarSlett
  2. Hej Ida
    Det er også så hyggeligt at planlægge hvordan haven skal ordnes og plantes til sommer . Så i dag en ide med at tørre stedmoder blomster. Hvor er dine fine i skålen. Tørre du dem bagefter ?
    Kh Marianne

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for din hyggelige kommentar, Marianne.
      Jeg har ikke tørket blomstene, men der satte du meg på en ide... Har gjordt det før, og de blir veldig dekorative.
      Klem Ida

      Slett
    2. Ja de er nemlig så fine de tørret blomster. Fik en ny bog i går, hvor det blev nævnt
      Dejlig dag til dig
      Kh Marianne

      Slett
  3. Bra idé! Alltid lika kul att kika in till dig...
    Kram från Titti

    SvarSlett