søndag 3. april 2016

Stemor...



Herlig med blomster på verandaen igjen!


Velkommen vakre Stemor...






Godt å sitte litt ute i finvær igjen.






Og jeg har sådd de første erteblomsterfrø ute...

Endelig kan vi pynte med blomster ute igjen, jeg har kjøpt endel Stemor som jeg har plantet i kurver og krukker, det er en fryd selvom det regner ute nå. Stemorsblomster er vakre, de blir man i godt humør av... , kan ikke annet enn å smile når sola skinner på de søte blomstene, jeg.

Jeg har sådd erteblomsterfør ute på en lun plass i blomsterbedet, det skal etter sigende gå bra. Første gang jeg har sådd så tidlig. Det var varmere for noen dager siden, har klippet ned stauder og sådd sommerblomster til forspiring inne.

Ha en fin søndag videre, så håper jeg sola titter fram igjen snart!


Klem Ida

4 kommentarer :

  1. Härligt när vi kan börja plantera ute
    igen, jättefina penséer du har
    Fin söndag och kramar/AM

    SvarSlett
  2. Här blommar påskliljor och penséer nu men luktärterna vågar jag inte så ute. De får stå i växthuset tillsammans med andra sommarblommor tills risken för frost är borta. Men nu är det verkligen vår och lärkan drillar högt i skyn. Härligt!

    SvarSlett
  3. Sikke dejlige forårs billeder. Vi glæder os til sol og varme
    Dejlig aften til dig
    Kh Marianne

    SvarSlett
  4. Her er det ikke mye snø igjen, men vi må nok enda vente litt med blomster. April er en utrygg måned. Koselige bilder hjelper litt. (",)

    SvarSlett