torsdag 19. mai 2016

Mine nye hageklær...



 Hei igjen, her ser dere mine nye, fine hageklær
som jeg har på meg når jeg graver i jorden!
Neida, men fine er de, kunne godt tenkt meg hele antrekket,
trenger nye støvler...

Bildet er tatt fra magasinet "Lantliv", som alltid har fine 
klær å vise fram.


Deilig stund i sola med god bok og te...


Tulipanene har begynt å blomstre i hagen min


Fine farger...


Tulipanene lukket seg før det kom litt regn, ser nesten ut som en rose her...


Det har vært nydelige dager, selvom det er litt kaldere i lufta.
17. mai var en flott dag, med sol nesten hele dagen.
I ettermiddag har jeg klippet ned Pottentilla-buskene i skråningen bak huset,
det er ganske tungt, så jeg tar det i etapper! 

Syklet forbi utsprungne syrinbusker i dag, de er så vakre, og 
dufter helt fantastisk!
Gleder meg til mine syrintrær blomstrer også.

Nei, nå får jeg ta kvelden fra skjermen her,
ha en fin kveld !


Klem Ida

1 kommentar :