mandag 6. juni 2016

Morgenstund...




 I går hadde jeg en stille morgenstund for meg
selv ute i sola...


Fint å sitte i sola med kaffe og frokost,
det er så herlig i hagen om morgenen...




Lavendel og kaffe...


Her er en av de siste tulipanene som blomstret,
den stråler her i sola.

Nå er det mandag og hverdag igjen,
godt med hverdag også.
Det vokser som bare det i hagen,
alt skjer på en gang...

Snart blomstrer peonen, de første rosene har kommet!
Det er fiine dager!

Håper dere nyter dagene og hagelivet!


Klem Ida


2 kommentarer :

  1. Hei Ida!
    Takk for hyggelig hilsen hos meg:)
    Så flott det ser ut i solveggen hos deg!
    Deilig å nyte slike øyeblikk:)

    SvarSlett
  2. Så vakkert det er hos deg, og nydelige bilder!
    Er veldig glad i hage og interiør jeg også.
    Takk for utrolig hyggelig besøk i bloggen min. Blir så glad :-)
    Ha en fortsatt nydelig weekend.
    Klem, Inger

    SvarSlett