lørdag 23. juli 2016

Ny rose og flere sommerbilder


Denne rosen har jeg forelsket meg i,
jeg plantet den i fjor, det er 
Blanche Moureau...


Den har veldig myke tagger,
passer bra i en rosebue, tenker jeg...
Det er en rose som  godt tåler å stå på et 
skyggefullt sted, som her.


Bed foran huset, her har jeg plantet mange 
hvite blomster. 
Annabelle på hver side...


Den blomstrer sent, siden det et skyggefullt her,
veldig fin og den blomstrer lenge...


Mine petunia, hvite og sorte(les mørk lilla..)
Tenkte å prøve å ta stiklinger av disse


Clematis blomstrer også


Cardinal de Richelieu


Stanwell Perpetual blomstrer for andre gang,
plantet også den i fjor..

Det har vært utrolige dager med varme her,
jeg klager ikke selvom det er grått i dag.
håper du har det fint og nyter sommeren!

Klem Ida

2 kommentarer :

  1. Hej Ida! Så vacker klematis och härliga rosor. De svarta petuniorna är så fina, har också av de vita. Det är så varmt ute, så jag var tvungen att gå in en stund.
    Ha det fint /Marika

    SvarSlett
  2. Ida, your roses look so pretty! I absolutely love roses, I'm no gardener but roses always work for me. I have planted some a couple of days ago the joy they bring is priceless! Hope you get many many more sunny day enjoying your garden this summer!!
    Anna xx

    SvarSlett