onsdag 17. august 2016

Lavendel og en liten DIY



Lavendel fra hagen


Lavendel og en selvlaget sommerfugl...


Har plukket lavendel og lagt 
i duftpose


Ett hav av blått... 


Her i knopp


Og sammen med rosen Louise Odier...


Hvit lavendel og roser


Så ble det full sommer igjen etter noen kalde dager.
det er virkelig godt med sommer...

Lavendel er en nydelig blomst, jeg har plantet den mange 
steder i hagen, duften av lavendel er bare herlig...

Sommerfuglen jeg har laget er av ståltråd,
og jeg har tredd på perler. veldig enkel å lage
og dekorativ pynt til hagen.

Ønsker dere en flott dag, jeg skal snart gå i 
gang med å male veranda-rekkverk her...!

Klem Ida


1 kommentar :

  1. Lavendel har jeg toppet skikkelig og satt ut stiklinger flere steder i hagen. Så vakkert og så insektsvennlige :) Følger med deg heretter altså :) Så fint å se deg innom bloggen min :)

    SvarSlett