søndag 11. september 2016

Romantisk hagestil


Erteblomster hører med til den
romantiske hagestilen,


og jeg er liker veldig godt disse duse fargene...


Så blomstret endelig denne
mørk lilla stokkrosen,
elsker den fargen!


Breiskolm blomstrer også nå,
veldig grei å ha i hagen
da det er en staude...



En bukett med erteblomster fra hagen 
på bordet ute.

Jeg har en hage i "romantisk stil",
er veldig glad i de gammeldagse staudene
og rosene.

Man skal forme sin hage etter hvilken smak 
man har selv, og ikke hva andre måtte synes
er fint. Det er du som bestemmer i din hage!

Erteblomster hører med, de blomstret sent
hos meg, er i full sving med blomstring nå!
Må huske å så de litt tidligere neste år.

Det er en fantastisk sensommer her,
ha en fortsatt fiin søndag!

Klem Ida


3 kommentarer :

  1. Så vakkert - og nydelige bilder!
    Romantisk hage er favoritten min også :-)
    Herlig med det varme, fine "høstsommerværet" vi har for tiden.
    Ha en riktig flott ny uke :)
    Klem, Inger

    SvarSlett
  2. Hvor er det smukt. Og jeg elsker ærteblomster. Sidste år havde jeg dem hele sommeren, og der var rigtig mange. Tror de skal i haven næste sommer også, for deres duft er jo helt fortryllende. Ja du har ret i at man selv bestemmer sin stil, og min er også gammeldags.
    Ønsker dig en herlig dag 🌸

    Knus Lone

    SvarSlett
  3. Smukke smukke billeder.
    Din mørke stokrose er bedårende. Jeg har haft den. Men pludselig kom den aldrig igen.
    Jeg elsker også ærteblomster. Jeg har i år sat en staude som skal vokse op af hængekøjen. Den har desværre ingen duft.
    Men er sikker på den bliver smuk næste år.

    Rigtig skøn dag
    Charlotte

    SvarSlett