fredag 21. oktober 2016

Høstpynt på plantebordet



 Jeg har vasket og ryddet på plantebordet,


og laget litt høst her...


Med bl.a. skilt, små krukker,


pyntekål og litt mose,


lykter, zink...


Regntung rose, den siste som blomstrer i hagen?

Så er høsten definitivt her, jeg fikk tatt disse
bildene før renget satte inn...

Jeg liker å pynte og lage små "tablåer" i hagen,
jeg har plantet Buskbom i en blå zinkpotte,
tatt fram mine hvite vinterlykter og skal finne 
mer mose i skogen.
Jeg er helt forelsket i zink, ja, og da særlig det som
er gammelt og rustent...

Krukker og blomsterpotter ligger også høyt i kurs
her, men nå ser jeg at jeg jammen meg kan ha flere
små terracottapotter ,altså! he he
De blir fine i stabler...

Håper du har fine høstdager,
i dag er det fredag!

Klem Ida

4 kommentarer :

  1. Hei!
    Så hyggelig at du har vært innom bloggen min, og takk for kommentar. Det er så morsomt å oppdage en spennende blogg.
    Ha det godt! Anne

    SvarSlett
  2. Hejsa Ida.
    Dejligt at pynte op efter årstiden.
    Lige som et nyt kapitel vi åbner.
    Snart er det julehaven som skal pyntes.
    Jeg glæder mig sådan til at pynte op i haven.
    Jeg laver jo en julekalender på bloggen hvert år.
    24 små låger med diy. Både fra have og hus.

    Rigtig dejlig søndag
    Klem
    Charlotte

    SvarSlett
  3. Hello Ida, it is always so lovely to come over to your little corner of the www, I adore you potting table it is so sweet!
    Anna xx

    SvarSlett
  4. Hej, hvor er det bare rigtig hyggeligt her hos dig

    God pinse
    Annette

    SvarSlett