torsdag 6. oktober 2016

Ufo strikk...



Ja, det er det dette strandnettet...
Jeg har endelig fått gjordt det ferdig!


Blir ofte sånn at "nesten-ferdige" prosjekter
blir liggende, og så begynner man heller
på noe nytt!


Men nå er det ferdig, og jeg er fornøyd...


Ønsker dere en fin dag med disse rosene,
snart er det helg!!


Godt jeg ble ferdig med nettet dere, så kan jeg 
snart ta en tur på stranda, he he...

Er så glad i sommeren, så nå kan det henge til
pynt på kjøkkenet og minne meg på neste sommer!

Kos dere i høstværet!,
Her har vi høstferiedager.

Klem Ida


4 kommentarer :

  1. Lovely Bella-roses!

    Have a wonderful weekend!
    Susanna

    SvarSlett
  2. Det er jo bra at høsten har vært så fin, nå som du er klar for stranda. :)

    SvarSlett
  3. Så smuk en taske du har lavet.
    Jeg dur slet ikke til disse ting og elsker at se andres hånarbejde.
    Den taske kommer du til at bruge rigtig meget. Den er yndig.

    Rigtig dejlig aften
    Charlotte

    SvarSlett
  4. Så fin väska du stickat och
    jättevackra rosor
    Ha en bra höstvecka
    Kramar/AM

    SvarSlett