søndag 27. november 2016

Adventstid




Igjen er tiden inne for å og gjøre det koselig 
og pynte til jul. Her har det vært blomster-
verksted, og jeg har laget litt pynt av mose...


 jeg har brukt oasis og lagt mose rundt,
og festet mosen med blomstersnor i sølv.
Til slutt pyntet jeg dekorasjonen med Hjerteranke.


Det er viktig å fukte oasis og mosen godt før 
man lager dekorasjon.  Spray med vann av og til
så holder dekorasjonen lenger.


1. søndag i advent i dag,
jeg har hvite lys og sølvpynt i år.


"Ikke forstyrr meg med alle disse julekassene,
jeg prøver å sove her!"
Hilsen Lillepus.

Fortsatt fin søndag til dere,
og kos dere med juleforberedelser!

Klem Ida

4 kommentarer :

  1. Hei!
    Så fint du har dekorert med mose. Var en tur i skogen i går og plukket en god del mose.
    Ha en fin kveld! Klem Anne

    SvarSlett
  2. Så søde dine mos dekorationer er. Og din adventsdekoration er så flot. Hihi søde lille kat, skal da have lov at sove.
    Rigtig dejlig dag Ida 💕

    Knus Lone

    SvarSlett
  3. Juletiden er skøn når man har tid og overskud til at pynte op og hige om detaljerne. Det er vinterens begyndelse som vi nærmest fejre som en fest, det virker helt sikkert bedre på psyken på denne måde. Enkle og moderne dekorationer, so Scandinavian :-) God dag
    Venligst
    Henrik

    SvarSlett
  4. Hvor er jeg vild med din skønne mos kugle Ida.
    Den er jo lige til at kopiere.
    Hyggeligt er der hos jer.

    Rigtig skøn dag
    Klem
    Charlotte

    SvarSlett