lørdag 19. november 2016


Nå er vi inne i førjulstiden, en veldig hyggelig tid...
Noe av det første jeg pynter med i denne tiden er 
lyslenker, det er bare så hyggelig!


De pynter så fint opp, synes jeg.


Hygge med en kaffekopp ved kjøkkenvinduet,


Hygge med orkideer på mitt
gamle bord...


Hygge med han karen her,
"er du snart ferdig med å ta bilde,
nå har jeg posert lenge nok, altså"!!



Hygge har blitt et veldig populært ord nå,
det skal til og med taes opp i det engelske
språket såvidt jeg har skjønt!

Det er jo viktig og da, hygge seg i 
hverdagen ikke minst, ta vare på de små
lykkelige øyeblikkene,
for er det ikke de som skaper mest glede?
Hva tenker du?

God helg til dere alle, 
her blir det slalåmkjøring i helga,
nå har bakken endelig åpnet!

Klem, Ida

5 kommentarer :

  1. Hei!
    Så fine førjulsbilder du har tatt. Det er viktig å hygge seg. God tur i slalombakken! Anne

    SvarSlett
  2. In Dutch we call this 'gezelligheid', it's nice to make our homes cosy for Christmas and winter.

    SvarSlett
  3. Åh denne tid er så skøn.
    Nu er det tilladt at pynte op og hygge rundt omkring.
    Jeg elsker julen. December er den bedste måned på hele året.

    Rigtig smuk dag til jer Ida
    Knus
    Charlotte

    SvarSlett
  4. Hejsan Ida!
    Tack för kommentaren du lämnade på min blogg.
    Du är varmt Välkommen att läsa då tid och lust finns.

    Ja, nu närmar vi oss juletid med mys tillsammans med familj och vänner.
    Vintermånaderna får vi även ägna oss till att drömma om sommaren som ska komma och ett nytt spännande trädgårdsliv.

    Nu ska jag titta runt i din fina blogg.

    Önskar dig en härlig dag!

    /Helen

    SvarSlett
  5. Kære Ida
    Hvor er dine orkideer bare flotte. Dem har jeg aldrig kunnet passe. Hos mig er der så småt begyndt at være pyntet op med små granner og lidt kugler. Men jeg tror jeg holder det rimeligt enkelt i år. Enkelt og naturligt.
    Rigtig god dag til dig søde ven 💕

    Knus Lone

    SvarSlett