mandag 7. november 2016

Noe nytt



Hello, her kommer et innlegg med 
litt hjemmelaget stoff...


jeg er glad i å lage smykker,
det har stort sett blitt
armbånd.


Jeg har for det meste laget disse 
armbåndene med glassperler
og ferskvannsperler.


Man kan bruke de hver for seg
eller enkeltvis,
smak og behag...

Jeg ønsker å bruke mer tid på dette
framover, håper jeg får gjennomført det.
Prøver meg litt fram hva stilen på smykkene angår.


Avslutter med litt blomster, selvfølgelig,
og håper du får en fin kveld.

Her er det forøvrig full vinter nå!!!

Klem fra Ida

4 kommentarer :

  1. Hei! Så fine de er. Likte veldig godt det grønne.
    Fin kveld til deg! Anne

    SvarSlett
  2. Så smukke armbånd Ida. Kan godt forstå du nyder at lave dem. Det er du også fantastisk dygtig til.

    Rigtig dejlig tirsdag
    Knus
    Charlotte

    SvarSlett
  3. Så romantiske og smukke armbåndene er, de er lige i min smag. Og den fine buket er også smuk.
    En rigtig herlig dag til dig Ida 💕

    Knus Lone

    SvarSlett