onsdag 18. januar 2017

Blomster og lys




Etter julen har jeg mange lysrester, har 
samlet dem på ett lysfat


Det er stemningsfullt og hyggelig
med mange lys samlet,
og fint å få brukt opp restene..


Dagslyset er fortsatt sparsommelig,
men ved kjøkkenvinduet fikk 
jeg tatt bilder som ikke er 
altfor mørke...


..av denne herlig vårlige Hortensiaen,
jeg har kjøpt to stykker som jeg har i
kjøkkenvinduene,
og som jeg gleder meg over for tiden.

Deilig med rosa nå, det leder 
tankene mot vår,
og det er jo ikke så 
lenge til!

Håper du har herlige dager!

Klem Ida

3 kommentarer :

  1. Jeg elsker lys rester Ida. De kan altid anvendes og skaber hygge og en god stemning.
    Jeg har også et gammelt glas til at stå, hvor jeg har alle mine kronelys rester i.

    Rigtig dejlig dag til dig og dine

    Klem
    Charlotte

    SvarSlett
  2. Det går fort mot lysere tider nå etter jul, så snart blir det upåklagelig fotolys. (",)

    SvarSlett
  3. Smukt er det altid med levende lys. Det er så hyggeligt i skumringen. Dine billeder er altid så smukke, Ida

    Ønsker dig en dejlig dag
    Knus Lone

    SvarSlett