lørdag 7. januar 2017

Vinterpynt



Hei. hei alle sammen, og 
Godt Nytt År!
Håper det nye året vil bringe
mye godt med seg for dere alle 


Jeg skulle ta noen bilder inne, lyset er altfor dårlig nå,
så det ble detaljbilder denne gangen,
gleder meg til det blir lysere dager!


Blomster gjør meg bare så glad,
her er en tørket hortensia fra i sommer,
fargene er jo bare vakre...


Denne snøballbusken har fremdeles bær,
nå har vi fått mye snø hos oss,
vakkert landskap, skal ta noen vinterbilder


 Gleder meg til sommer med Hortensia og masse 
andre blomster!! 
Vinteren er også fin, og så er det jo så fint å
ha noe å glede seg til...

Håper du har hatt en koselig jul,
fått ladet batteriene skikkelig!

Nyt dagene i det nye året!

Stor klem Ida

3 kommentarer :

  1. Godt nytår Ida til jer også.
    Ja blomster gør en glad og din store snebolle busk er helt bedårende. Jeg elsker sådan en vækst.

    Rigtig skøn søndag
    Klem
    Charlotte

    SvarSlett
  2. Godt nytt år!
    Det skal bli fantastisk deilig med lysere tider.
    Vakre bilder du har tatt.
    Ha det godt! Anne

    SvarSlett
  3. Kære Ida
    Rigtig godt nytår til dig og dine kære, også.
    Ja blomster er skønne, og jeg har også et par hortensia hoveder liggende til pynt. De lyser så fint op, og giver håb om snarligt forår.
    Din snebolle busk er helt fantastisk, og de fine snehvide bær, er helt utroligt smukke

    Ønsker dig en skønherlig dag 🌸
    Knus Lone

    SvarSlett