lørdag 25. mars 2017

Hvite gleder











Hei, hei og god lørdag!
Som dere ser er jeg glad i hvite blomster,
de er så "lette" og delikate.

Fint er det også å bruke hvite blomster i hagen,
særlig liker jeg selv å bruke hvite blomster sammen 
med lyse pastellfarger, det myker opp
inntrykket på en måte.

Tulipaner og ranunkler er favoritter nå.
Fikk ikke lagt ut alle bildene jeg ønsket her
pga tekniske problemer, men håper 
dere har glede av disse...

God helg til lesere og følgere!

Klem, Ida

1 kommentar :

  1. Åh Ranunkler er også en af mine favoritter Ida.
    De er så smukke og elegante.
    Jeg nævner dig på min blog tirsdag. Håber det er okay.
    Her beretter jeg også om din kage. Den er bagt her x rigtig mange.
    Elsker den kage.

    Knus og god aften
    Charlotte

    SvarSlett