fredag 21. april 2017

Søte, kalde blomster



De søte, små fiolene mine har hatt kalde 
dager i det siste...


Så jeg har pakket dem inn i 
tørket gress


De klarer seg jo godt selvom
det er kuldegrader på natta,
men litt varmere skulle det jo gjerne vært!


Jeg har dandert litt kvister rundt
noen av dem også


Nelliken klarer seg også fint
selvom det er kaldt


Denne ser vi inne fra stua


En liten gul sol som lyser opp,
kanskje det blir litt varmere framover nå.

Håper du har det bra der du er og 
nyter vårdagene!

Klem, Ida

5 kommentarer :

  1. Just beautiful spring photos!

    Have a wonderful weekend!
    Susanna

    SvarSlett
  2. Så dejlige forårs billeder du viser os Ida.
    Vi må håbe det varme vejr er på vej. Jeg fryser helt vildt og nogle af de ting jeg har sået er frosset i stykker desværre!

    Rigtig dejlig hel
    Klem

    Charlotte

    SvarSlett
  3. Kæreste Ida
    Så skønne forårsbilleder, og hvor er det smart du har pakket violerne ind. Idag har vi strålende solskin og en smule varme i luften. Kan slet ikke vente til det rigtige lune vejr kommer. Lad os håbe det blir snart
    Rigtig dejlig weekend til dig søde

    Knus Lone

    SvarSlett
  4. Disse står heldigvis for en støyt, men her har jeg ikke turt å sette ut noe enda for rett som det er kommer det snø. Den tiner heldigvis fort, men kommer det riktig mye er jeg redd blomstene kan drukne...

    SvarSlett
  5. Hej Ida!
    Den kan jag inte vara utan, så fina.
    Ha det bra /Marika

    SvarSlett