søndag 2. april 2017

Velkommen april!



Endelig har våren kommet for fullt,
og det har vært en herlig dag!


Sola skinner, og jeg har vært på hagesenteret
og kjøpt planter


De første stemorsblomster er på 
plass, de er så søte




Godt å grave i jorda igjen,
det er lykke det!


Goe Lillepus nyter sola


Jeg velger meg april!

Jeg velger meg april
I den det gamle faller,
i den det ny får feste;
det volder litt rabalder,
dog fred er ei det beste,
men at man noe vil.

Jeg velger meg april,
fordi den stormer, feier,
fordi den smiler, smelter,
fordi den evner eier,
fordi den krefter velter,
i den blir somren til!

Bjørnstjerne Bjørnson


Klem, Ida

3 kommentarer :

  1. Hei!
    Vakre aprilbilder du har tatt. Helt enig, å grave i jorda er lykke.
    Ha det godt! Anne

    SvarSlett
  2. Herlig med vår! Her er det enda snø de fleste steder, men den smelter med rask takt og rundt huset hos meg som bor så nært fjorden er den stort sett borte. Jeg er klar for mer vårsol! (",)

    SvarSlett
  3. What a wonderful post Ida, you took the words right out of my mouth! Daffodils & pansies what is there not to love!?! It is always so nice to pop over to your little space, have a lovely weekend! Xx

    SvarSlett