torsdag 11. mai 2017

Hvite tepper



Er det vår eller vinter nå? Jeg begynner nesten å lure..
Hadde jeg tatt disse bildene nå, hadde det vært et 
hvitt teppe av snø på bildene...


Nei, det er heldigvis mai,
og det hvite teppet er hvitvsis.
Og det var faktisk veldig varmt da jeg tok bildene. 


Vi er så heldige å ha en vakker park i nærheten av der vi bor,
og det var et rent eventyr å gå her blant all hvitveisen


Et fint sted å slappe av


Vi plukket med oss blomster hjem


Nå kan jeg finne fram ullskjerfet igjen,
men foretrekker kaffe i sola...


Nå venter vi på våren og varmen!
De stakkars blomstene i hagen min synes det er 
kaldt nå!

Mange klemmer, Ida

4 kommentarer :

  1. Hei!
    Nydelige bilder. Hvitveistepper er noe av det vakreste jeg vet. Mine blomster synes også det er himla kaldt, men de jeg er mest bekymra for, er fuglene. Det er ikke mange insekter ute nå. Vi forer som bare det.
    Ha det godt! Anne

    SvarSlett
  2. Kære Ida
    Så skønne billeder af de fine hvide anemoner. Jeg håber godtnok det snart bliver lidt varmere her hos os. Det er som om kulden ikke vil slippe. Men mon ikke det snart vender.
    Rigtig god dag

    Knus Lone

    SvarSlett
  3. Hvitveistepper er så vakkert ja, og de blomstrer selv om det er kaldt. Flotte bilder!

    God helg!

    Klem, Marit

    SvarSlett
  4. Jeg elsker Anemoner.
    De er bare så smukke og de ligger et smukt tæppe og fortæller at nu er det snart nu......
    En fantastisk tid vi går i møde.

    Masser af klem
    Charlotte

    SvarSlett