mandag 5. juni 2017

Hvite blomster og tulipaner



Jeg har en forkjærlighet for hvite blomster,
her følger noen bilder som viser det...


Hvit forglemmegei, og hvite tulipaner


Her har tulipanene åpnet seg helt,
synes disse er vakre med frynsete
kanter, prøver nye sorter hvert år

 
 Kattemynten er på vei...  


Gleder meg til lavendelen blomstrer


Snart mister jeg bladene mine...


Plukket en bukett i hagen før det begynte å regne,
men nå skinner sola igjen!


Måtte ta en pause fra sola,
nydelig ute nå.

Håper du har hatt fine pinsedager,
klemmer,

Ida

6 kommentarer :

  1. Smukke romantiske hvide blomster. Sikke et herligt indlæg kære Ida
    Tak for dejlige billeder

    Klem og rigtig god dag
    Lone

    SvarSlett
  2. Bedårende tulipaner Ida.
    Jeg tror jeg skal til at se mig om efter sådanne løg.
    For hold nu op de er smukke.

    Masser af knus og skøn dag
    Charlotte

    SvarSlett
  3. Good morning Ida,
    I love to see your white flowers. You made a lovely bouquet.
    Have a wonderful day.
    Rosehugs Marijke

    SvarSlett
  4. Det er så fint når ulike former og teksturer i samme farge blandes. :)

    SvarSlett
  5. Hei!
    Vakker blomstring. Nå har vi det godt! Anne

    SvarSlett
  6. Hej Ida!
    Vackra vita blommor, den vita förgätmigejen har jag försökt med, men den trivs inte, hos mig. Tulpanen är fin med sin fransade kant.
    Ha det fint /Marika

    SvarSlett