fredag 30. juni 2017

Peonlykke



Nå blomstrer endelig peonene igjen hos meg,
det er en glede


Blir ikke i dårlig humør av å se 
ned på dette om morgenen...


Rosen Alchymist har begynt å blomstre,
peonen heter Duchesse de Nemours,
blomstene blir enorme.
Prøver å støtte den opp med blomsterstøtter, 
men de velter likevel mot bakken


Har plukket noen blomster i "hagekurven"




De har fått plass i vase inne



Jeg skulle lagt til flere bilder her så dere kunne
se hvordan blomstene bøyer seg mot bakken, men
har hatt datatrøbbel her... Kan legge det ut senere.

Ha fine sommerdager!!!

Klem, Ida



7 kommentarer :

  1. Så smukke Ida. En af mine yndlinger. Jeg tog de sidste ind i går. Regnen har smadret dem alle. Så der ligger et hvidt tæppe på græsplænen.
    Nyder den smukke blomst og den fantastiske duft.

    Smuk helg
    Klem

    Charlotte

    SvarSlett
  2. Good morning dear Ida,
    It's so lovely to see your beautiful peonies in bloom. I wish I had more than one in my little garden. This year it was exceptional for the peonies. Most of the years they end up on the ground because of the rain ore strong winds.
    Have a wonderful day
    Rosehugs Marijke

    SvarSlett
  3. Peoner og roser sammen, så vakkert! Og for en overdådig følelse av luksus slike vakre planter gir!
    Ønsker deg en herlig sommertid videre.
    Klem og smil fra Berit

    SvarSlett
  4. Hei!
    Utrolig vakkert.
    Ha det godt! Anne

    SvarSlett
  5. I am glad I found your blog!Stunning flowers!Made me smile!

    SvarSlett
  6. Så smukke og store pæoner. Alchymisten er en af mine yndlings roser. Den lyser som guld og er så tæt, fyldig og smuk. Min er næsten nået helt op i toppen af mit pæretræ.
    Tak for altid smukke billeder og dejlige indlæg.

    Ønsker dig en herlig dag
    Klem Lone

    SvarSlett
  7. Flotte peoner og en nydelig rose. Den står på ønskelisten min nå :-). Ha en fin dag!

    SvarSlett