tirsdag 20. juni 2017

Sommer!



Endelig er det sommer og varmt,
det er så herlig!!


Her er min rose Stanwell Perpetual,
den brer seg utover bakken,
jeg vil ikke binde opp alle grenene da det ikke 
er naturlig for den,
Den vil tydeligvis" breie seg" utover på bakken, og 
da får den jo lov til det..
Dette bildet er tatt før helgen..


..og dette er tatt i dag.
Den blomstrer ikke så veldig lenge,
men kommer til gjengjeld med en 
ny blomstring il.a. sommeren,
Er veldig glad i denne rosen.


Louise Odier har hatt litt sykdom,
jeg har dusjet den med grønnsåpevann,
og nå blomstrer den heldigvis.


Blomstene klarte seg heldigvis på 
tross av alt regnet,
krukken foran er full av vann,
men det synes ikke på bildet.


Mitt lille syrintre blomstrer som bare det




Lillepus nyter sommervarmen til fulle!

Håper du også har sommer og sol hos 
deg, og takk for alle hyggelige 
kommentarer dere legger igjen hos meg,
det setter jeg veldig pris på!

Sommerhilsen fra Ida
og Lillepus!


7 kommentarer :

  1. Hello dear Ida,
    I can imagine how happy you are to see the roses start blooming. Stanwel is a beautiful rose. I wish I had more space to plant it (fun). You made a lovely color arangement with the pink color's. I love pink too!! And your cat is so cute. I am looking forward to see your roses and hope your summer weather will last for long!!
    Have a wonderful evening.
    Rosehugs Marijke

    SvarSlett
  2. Nydelig. Venter på at syrinene skal blomstre her også. Men akkurat nå er det dårlig med sommervær... :)

    SvarSlett
  3. Vakkert!
    Så fine blomster.
    Ha en god onsdag.
    Klem Christina

    SvarSlett
  4. Hei på deg Ida :)
    så gøy å komme over en ny blogg
    nydelige bilder
    her vill jeg tilbake å se mer
    så jeg la meg til siden din
    ha en fin dag
    klem Eli:)

    SvarSlett
  5. Enn så mange blomster du har på den lille syrin. I år har jeg fått noen få blomster på en av mine, men så har jeg ventet i flere år haha.
    Ha en fin dag

    SvarSlett
  6. Kikar in och önskar dig en riktigt mysig och Glad Midsommar. Kramisar Tina

    SvarSlett
  7. Så mange smukke blomster. Nu må der være sommer selv om der ikke er høj sol.
    Smuk helg

    Charlotte

    SvarSlett