fredag 7. juli 2017

Sommerpyssel


Her hos oss fortsetter sommerværet
med strålende sol..


Det nytes bl.a. på verandaen.
Jeg har begynt å sy om en kjole til skjørt,
det vil passe bra til en hvit, flagrende bluse, tenker jeg.
Innerst i skapet fant jeg mine sorte
espadrillos som jeg helt hadde glemt!
Jeg hadde tenkt å kjøpe meg slike,
det behøver jeg jo ikke nå!


Den gamle kurvstolen er veldig god å 
sitte i


Frukt, drikke, roser og hageblad..


Pyntet med litt blonder,
litt for "blogganledningen" , hihi..
Liker å bruke mine hvite duker


Hagen og hagelivet skal nytes,
koselig med litt håndarbeid og omsøm å 
holde på med når anledningen byr seg.
Og man kan jo lage mye fint av 
gamle klær, sy om istedet for 
alltid å kjøpe nytt.
Hvordan er det med deg?
Har du laget noe "nytt" av gamle plagg?

Ønsker dere alle en God Helg!

Klem og smil fra meg.

4 kommentarer :

  1. Det ser hyggelig ut på verandaen din! Gjenbruk er veldig bra. Nå er det så tørt at jeg håper inderlig at det kommer noe regn i natt!

    God helg!

    Klem, Marit

    SvarSlett
  2. Good morning Ida,
    Your post is breathing out that you have a lovely romantic summer at the moment. Beautiful.
    Have a wonderful day.
    Rosehugs Marijke

    SvarSlett
  3. Så smukt Ida.
    Nyder dine sommer billeder. I har smukt vejr skal jeg love for.
    Jeg syr også gamle ting om. Her genbruges alt.
    Elsker genbrug.

    Masser af klem og smuk helg

    Charlotte

    SvarSlett
  4. Lovely roses! Enjoy the summer!
    Regards Janny

    SvarSlett