mandag 11. september 2017

Nypekrans


Nå er høsten kommet,
ingen vei tilbake!
Selvom jeg ikke er klar for den enda,
så er det heldigvis fortsatt tid til å nyte litt
sol, i går var det iallefall sol her


Man kan lage fine ting av det høsten 
har å by på, jeg har laget en liten 
nypekrans, jeg har brukt nyper fra 
nyperosebuskene vi har
bak huset


Koselig er det også å tenne lys i lykter ute


Pynte med lyng gjør jeg gjerne også 
på høsten.

Mitt forrige innlegg ble det litt krøll
med..., bildene kom og forsvant igjen,
jeg hadde skikkelig plunder
med å få lastet ned bildene.. pfff
Takk for tilbakemelding.
Nå skal det være i orden,
håper jeg!

Håper du har fine høstdager der du er!!!

Klem, Ida


10 kommentarer :

  1. Tudo lindo! Feliz semana! Cumprimentos

    SvarSlett
  2. Lovely decorations and loved the light source (i don't know what you call it in english)
    We back in village used to light it up when power was not around specially in stormy weathers

    SvarSlett
  3. What a lovely wreath! Your decorations look nice.I love the white lump:) Have a nice week!

    SvarSlett
  4. Lekkert med nypekrans:)
    Det er så hyggelig med høstens materialer, gir så mange fine kreative muligheter:)

    SvarSlett
  5. Great that wreath of rosehips, it brings me to an idea.

    SvarSlett
  6. Så fint du pyntat, kransen är vacker i sin enkelhet.
    Ha det fint /Marika

    SvarSlett
  7. Kære Ida
    Ja nu er det ikke til at komme udenom... det er høst
    Sommeren var så kort og trist i år, men alligevel kan jeg ikke lade være med at elske efteråret. Det er så meget overflod af grøntsager og roser kommer der også stadig mange af. Og så er det altid så hyggeligt i efteråret, med stearinlys og plaider i sofaen. Jo skam også en dejlig årstid.
    Din krans er rigtig sød 😍

    Må du have en dejlig dag
    Klem Lone

    SvarSlett
  8. Uha ja Ida der er efterår også her i Danmark.
    Alt er koldt og vådt.
    Selv luften råber efterår.
    Så sød en krans du har lavet. Den er rigtig sød.

    Smuk dag
    Klem

    Charlotte

    SvarSlett
  9. I only really noticed the other day that Autumn was upon us and I'm hoping for a beautiful one! xx

    SvarSlett
  10. I love your rosehip wreath, Ida. It's so lovely... I think that I will try to make one too... It's time to replace my summer door decoration. :-)

    SvarSlett