tirsdag 10. oktober 2017

Oktoberhagen



Bli med inn i oktoberhagen,
da jeg tok dette bildet var det 
sol...


"Pletter i luften" fikk seg en solstund
sammen med litt pynt


Nå er det blitt mye kaldere og frost om natten,
men det er fortsatt fint å sitte ute å nyte en kopp
te... roe ned,
det er nok stress i hverdagen


Ta deg tid til en pause i høstoppryddingen 
i hagen


Jeg har pyntet litt med mose og diverse
fra naturen


Jeg elsker terrakottakrukker,
og har hatt en oppryddning i dem


Nyt av høsten og den friske luften.
Plukk inn fine høstblader og gled deg
over det som er igjen av 
blomstring i hagen.

Klem, Ida

7 kommentarer :

  1. Ja, det er vakkert ute i høsthagen nå. Godt å kunne nyte det nå før det blir borte. Her har det vært frost tre netter på rad. Flotte leirkrukker!

    Ha en fin uke!

    SvarSlett
  2. Muito lindo.
    Continuação de boa semana.
    janicce.

    SvarSlett
  3. Så koselige høstbilder fra hagen din. Her er det også frost de fleste nettene nå, og jeg har tømt og tatt inn alle krukker for i år.

    SvarSlett
  4. Enjoy autumn and the fresh air! What a great advice, Ida. I love your chair with the white fur! Beautiful photos, my friend.

    SvarSlett
  5. Loving your Autumn garden, like you I try to make my time outside last as long as possible! HaPpY Autumn days to you!!! xx

    SvarSlett
  6. Tusen takk for hyggelig kommentar hos meg. Flott med nye bloggvenner!
    Vi har vært i Italia en uke, kom hjem i går kveld, derfor sen reaksjon fra meg. Så bra at du vil titte innom fremover. Det vil jeg også gjøre hos deg.
    Jeg er ikke flink i hagen, men nyter å se andres flotte hager. Veldig hyggelig å se din blogg.
    En god og fargerik helg ønskes av Tove/fargeneforteller

    SvarSlett
  7. You always create a friendly, warm atmosphere  on your terrace, dear Ida. Beautiful photos!

    SvarSlett