fredag 17. mars 2017

Vilter bukett...



 Hei, hei dere!
For noen dager siden kjøpte jeg forskjellige blomster
i vårlige farger


Jeg satte dem sammen til en litt vilter bukett,


Jeg liker det litt viltre og ikke helt perfekte,
og herlige vårfarger.
Krysantemum, nellik og gåsunger.


Litt påskestemning har det også blitt,
vårlig er det uansett med tulipaner
og vaktelegg


Fryder meg alltid når jeg tar frem 
vakteleggene, noen knuses
hvert år!


Den lille harepusen er fra da barna
var små.

Så herlige dager nå, gleder meg over våren
og alt som vokser og gror igjen.
Fint å kunne planlegge en ny
hagesesong igjen.

Ha fine vårdager og nyt fredagen!

Klem, Ida

3 kommentarer :

  1. Åh jeg elsker også blomster. De er så fantastiske og gør bare livet så meget rigere.

    Rigt smuk helg til jer
    Klem

    Charlotte

    SvarSlett
  2. Kære Ida
    Selvom der her er meget koldt og øsregner, så kommer jeg da helt i forårshumør, af dine smukke billeder. Jeg har også altid vagtelæg fremme på denne årstid, og præcis som du skriver, knuses der altid et par stykker hvert år.
    Den lille hare bamse er da så sød.

    Rigtig god ny uge til dig
    Knus Lone

    SvarSlett
  3. Nydelig bukett, synes det er så fint med ton i ton i disse fargene. :)

    SvarSlett