onsdag 22. februar 2017

Siste vinterbilder...



...trur eg. Jeg har vist bilde av disse snøballbuskene
før, men jeg tror ikke det skader med en reprise,
synes de er så vakre. 


Gjennom vinteren har flere bær fallt av,
men de som enda henger fast lyser så 
fint opp i alt det grå,
tror jeg må plante snøballbusker
i min egen hage, de er så fine 
gjennom hele året.


Gleder meg til hagen ved
Gulskogen gård åpner igjen...,
en liten perle her i vi bor.


Nå er det heldigvis snart vår,
snøen tiner mer og mer,
men vi har da masse gleder 
med fine vårblomster inne
mens vi venter...

Ha det så fint så lenge!

Klem, Ida

2 kommentarer :

  1. Kære Ida
    Jeg elsker også de fine snebær buske, og ønsker mig en til vores have. De hvide bær er så smukke
    Ja her er sneen også helt væk, og synes jeg kan snuse foråret 😉
    Smukke perlehyacinter.

    Ønsker dig en skøn dag
    Knus Lone

    SvarSlett
  2. Jeg elsker snebolle buske Ida og jeg bruger dem så meget jeg kan. I år var de jo på adventskransen og de tørrede lige så smukt ind.

    Rigtig dejlig weekend
    Klem

    Charlotte

    SvarSlett